loading...
سايت تفريحي سرگرمي فان 71
مهرداد بازدید : 126 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"طالع

طالع بینی یونانی

در گذشته ، مردم اعتقاد داشتند هر انسان ، عددی مخصوص به اسم خود را تا پایان عمر با خود حمل میكند ، این عقیده مربوط به یونانیان قدیم است !

 

یونانیان معتقد بودند از حروف الفبا برای عدد نویسی نیز میتوان استفاده كرد ، برای مثال : حرف لاتین A برای نمایش عدد 1 و B برای نمایش عدد 2 و الی آخر . . . . . .

مهرداد بازدید : 109 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"فال

 

فروردین : یا روز میمیرند یا شب.

اردیبهشت : نه تنها قادر به پرداخت اجاره خانه خود نمی شوند بلکه از صاحبخانه خود پول دستی هم می گیرند.

خرداد : کارت تلفن تغلبی نصیبشان میشود. . . . . .  .

مهرداد بازدید : 158 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"فال

 

 

نیت کننده معمولاً در هنگام تفأل از دیوان حافظ، او را به عزیزترین کسانش یعنی به خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم می دهد. این قسم معمولاً به این شکل ادا می شود: ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی. ضمن اینکه شاید بهتر باشد برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم . . . . .

 

مهرداد بازدید : 124 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

\"علم

 

سطح چشمها: در يک گـروه, مـعمـولا فـردي کـه سطح ديـد چشمانش از سايرين بالاتر است رهبر محسوب ميگردد. هنگامي که شما ايـستـاده باشيد و ديگران نشسته قطعا\" شما را در موضع قدرت قرار ميدهد . . . . . . .

مهرداد بازدید : 103 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"استخاره

 

بسيار مى شود كه انسان براى انجام كار مهمّى متحيّر و سرگردان مى شود و مطالعه درباره جوانب آن، رفع تحيّر از او نمى كند؛ با افراد آگاه مشورت مى كند، ولى آنها نيز نظرات مختلفى دارند، و او همچنان در كار خود سرگردان مى ماند و اگر اين سرگردانى ادامه يابد خسارت هاى سنگينى دامن گير او خواهد شد. در اين گونه موارد، دستور استخاره داده شده است كه انسان طبق آداب ساده اى با خداوند بزرگ - به وسيله قرآن مجيد، يا تسبيح و مانند آن - مشورت كند و از ذات پاكش هدايت و راهنمايى به آنچه خير و صلاح اوست، بطلبد؛ به يقين خداوند نيز او را ـ طبق روايات صريحى كه داريم ـ راهنمايى خواهد كرد. . . .  . . . . .

مهرداد بازدید : 120 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

\"فال

 

فال احساس:

فال احساس برای اطلاع ازاحساس شخص مقابل نسبت به شما واحساس شما نسبت به آن شخص است یه فال ساده بسیار جالب و تعجب آور !

ابتدا ورق ها را خوب بر بزنید به حالتی كه پشت ورق ها ببینید نه روی ورق را .

سپس به تعداد اسم شخص مقابل بچینید .  . . . . .

مهرداد بازدید : 108 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"فال

 

آیا می دانید چه شغلی برای شما مناسب تر است و چه کارهایی را می توانید بهتر از سایرین  انجام دهید؟

در این پست از سايت فان 71 می خواهیم ببینیم که هر کدام از متولدین ماه های مختلف، برای چه شغل هایی مناسب هستند. پس اگر دوست دارید بدانید که حرفه ی نجومی شما چیست، در این پست از سايت فان 71 با ما همراه شوید!

مهرداد بازدید : 86 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)



\"عدد

 

آیا تا به حال شنیده اید که می گویند عدد تقدیر فلانی مثلا 5 است یا .... و آیا تا به حال درصدد این برآمده اید که عدد تقدیر خودتان را داشته باشید و خودتان آن را به دست آورید؟ اگر دوست دارید عدد تقدیر خود را به دست آورید مراحل زیر را به دقت عمل کنید و در آخر ، تفسیر عدد تقدیر خود را بخوانید. ابتدا به ترتیب عدد سال و ماه و روز تولد و غیره خود را به صورت گفته شده محاسبه نموده و سپس تفسیر آن را در قسمت تفسیر عدد تقدیر بخوانید . . . . . .

مهرداد بازدید : 101 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"متولدین


زن متولد فروردین

1-انتقاد كردن از او در حضور دیگران بسیار وخیم است.در واقع او از انتقادات و حتی پیشنهادات در زمانی هم كه با یكدیگر تنها هستید زیاد خوشش نمی آید
مگر اینكه این پیشنهادات كاملا سازنده بوده و با مقداری ملاحظه و احتیاط مطرح شوند.
2-وقت نشناسی بخصوص او را بسیار ناراحت می كند.این واقیعت كه خود او هم بندرت وقت شناس است,دلیل موجهی برای وقت نشناسی شما محسوب نمی شود . . . . . . .

مهرداد بازدید : 122 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"فال

 

به گفته ی روانشناسان همه ی ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و خود واقعیمون رو با این رنگها نشون می دهیم.

برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود داره که می تونه بر زندگیش تاثیر بذاره.

اینکه شما بدونید برای اسمتون رنگ مخصوصی وجود داره و می تونید راز شخصیتی خودتون رو از لابلای اون پیدا کنید می تونه بسیار جالب باشه؛پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید . . . . . . .

مهرداد بازدید : 121 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"طالع

 

 شمر از سطر هفت از هفتمين ان
 گشا مصحف،ورق زان هفت گردان
عقيدترا بران اي صاحب فال
ز هفتم سطر،حرفِ اولست قال
ز «ب» از منعمانت ، فتح بابست
چو فال آيد « الف » خير و صواب است . . .  . . . .


مهرداد بازدید : 97 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"فال,

1. ساعت مرگ
اگر می توانستید آینده را پیش بینی کنید، دوست داشتید از تاریخ دقیق مرگ خود آگاه شوید؟ پیش بینی طول عمر ما، کسب و کار پُر درآمدی است. بیمه های دولتی و شرکت های بازنشستگی، سالانه میلیون ها دلار هزینه می کنند تا مرگ ما را پیش بینی کنند. جدول عمر، چنین تخمینی را به ما می دهد. بخش شبح وار داستان آن است . . . . . .  .

مهرداد بازدید : 111 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"انواع

فال ازدواج با استفاده از شمع و کلید

بنابر رسوم قدیمی در کشور لهستان ، هر سال در شب قبل از جشن سنت آندرو ( جشن در روز ۳۰ نوامبر و در نتیجه زمان انجام فال غروب ۲۹ نوامبر است. )

دختر خانم های جوان مقداری شمع را در قاشقی ریخته و بر روی شعله ای نگاه می دارند تا ذوب شود. سپس یک کلید قدیمی را بر روی کاسه و یا لیوان کوچکی که محتوی آب سرد است نگاه داشته و محتوی قاشق را از طریق سوراخ کلید به داخل آب می ریزند . . . . . . .

مهرداد بازدید : 120 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
فضولی، کنجکاوی یا هر اسمی که رویش بگذارید، از آن حس هایی است که همه تجربه می کنند...
\"\"


فضولی، کنجکاوی یا هر اسمی که رویش بگذارید، از آن حس هایی است که همه تجربه می کنند، بعضی بیشتر، بعضی کمتر! از آنجا که معمولا یاد می گیریم فضولی کار خوبی نست، خیلی با این حس خودمان مبارزه می کنیم، برای مثال توی دلمان به خودمان می گوییم: «آخه به تو چه؟» ولی فضولی همیشه هم بد نیست. بعضی وقت ها اصلا باید فضولی کرد. اگر مثل خیلی ها دائم با حس فضولی خودتان درگیرید . . . . . .

مهرداد بازدید : 127 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"مد

برج حمل (فروردین)
متولدین این ماه دوست دارند در همه چیز اول باشند. آنها از همه اطلاعات روز مربوط به مُد و مارک های مختلف لباس آگاهند. آنها از امتحان کردن هر چیزی که مطابق با علایقشان باشد هیچ واهمه ای ندارند و از جسورانه ترین استایل ها و سبک ها استفاده می کنند. به محض دیدن هر مدل جدید در ویترین مغازه ها، باکی ندارند که حقوق به زحمت به دست آورده شان را صرف خرید آن کنند، چون می خواهند اولین نفری باشند که آن مدل را تن می کند. . . . . .

مهرداد بازدید : 98 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"شناخت

گروهي از پژوهشگران مي‌گويند، پس از بررسي تعداد زيادي از انسان‌ها توانسته‌اند خصوصيات مشتركي ميان آن‌هايي كه دست‌هاي يك شكل دارند پيدا كنند

این ایده كه شكل دست‌ها می‌تواند چیزهای زیاد و عمیقی درباره شخصیت، توانایی‌های جسمی‌، میزان شجاعت و ریسك‌پذیری بگوید شاید در نگاه اول بسیار عجیب باشد اما . . . . .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 10,728
  • بازدید کلی : 57,672